2010. június 8., kedd

Feliratkozás Youtube rss-re


Kivételesen egy nem linuxos cikk következik. :) Az előbb, mikor rendezgettem az rsseimet eszembe jutott, hogy miért is ne lehetne a Youtube feliratkozásaimban lévő videókról is rss-ben értesülni. Rövid keresgélés után megtaláltam egy rss howto-t a Youtube oldalán, azonban ez még csak az első lépés volt, itt csupa értelmetlen rss-re lehet feliratkozni. Najó egy van ami talán használható, ez pedig az egy felhasználó videóira való feliratkozás. Ezt így tehetjük meg:
http://gdata.youtube.com/feeds/base/users/[ide írd be a felhasználónevet]/uploads
Nekem azonban nem erre volt szükségem, hiszen több felhasználó videóira is feliratkoztam és ezekről együtt akartam tudomást szerezni. A fent említett oldalra nem tudom miért nem került fel, mindenesetre megtaláltam a megoldást:
http://gdata.youtube.com/feeds/base/users/[ide írd be a felhasználónevedet]/newsubscriptionvideos
Remélem sikerült segítenem ezzel valakinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése