2010. szeptember 18., szombat

PuTTY profilok exportálása és szinkronizálása Dropboxal

Korábbi Dropboxos cikkemben írtam arról, hogy mire használható a Dropbox fájlszinkronizálása. A napokban jutott eszembe, hogy PuTTY programomban már annyi profil van, hogy lassan azokat is szinkronizálnom kéne a gépeim között. Rövid kutatás után megtaláltam a megoldást: Linuxon és Windowson is kinyerhetőek a beállításokat tartalmazó fájlok, melyeket elég csak a másik gépre eljuttatni: jelen esetben Dropboxal és már kész is.
Az Ubuntu ezen a helyen tartja a beállításokat:
~/.putty/sessions/
Elég csak ide belépni és átmásolni a fájlokat Dropbox mappánkba.



Windowson viszont más a helyzet, mert a PuTTY beállításait a registry-ben tartja. Kis keresgélés után megtaláltam a parancsot, mellyel készíthető egy .reg fájl az regisztrációs adatbázis alapján. Ezt egy kicsit módosítottam és elkészítettem egy .bat fájlt amelyet letöltve és futtatva (Win7-en működik) elhelyez a szkript az adott mappában egy putty.reg fájlt.
Itt letölthető a szkript.
Ezután a .reg fájlt elég lefuttatni a másik gépen és importálódnak a PuTTY programba profiljaink.

Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése