2013. január 13., vasárnap

Audacious 3.3.3 Waldorf (Debian Wheezy) telepítése

Eljött az idő amikor a régi jól bevált Crunchbang 10 "Statler" rendszeremet frissítettem az új, még testing állapotban lévő Crunchbang 11 "Waldorf" verzióra. Eddig még soha nem használtam stable current-től eltérő Linux verziót, viszont egy ideje elkezdett zavarni, hogy minden programból nagyon régi verziókat tudok csak használni, és hiányoznak néha feature-ök, amik mindig csak a kevésbé stabil, testing változatban találhatóak meg. Az új verzió amúgy a még szintén testing státuszban lévő Debian Wheezy-re épül, ami lassan már egész stabilnak tekinthető. Ezért is gondoltam, hogy váltok az új Crunchbangre, ami gyakorlatilag 100%-osan kompatibilis az "anyadisztribúcióval".
Bár sok hibával nem találkoztam a rendszerben, azonban a Debian Wheezy tárolóiban lévő Audacious verzió (3.2.4-1) a következőhöz hasonló segmentation fault-tal elszáll:
** (audacious:17888): CRITICAL **: playback_get_paused: assertion `playing' failed
Rövid keresgélés után rátaláltam, hogy ez egy bejelentett hiba, a következő verziókban már nem tapasztalható. A Wheezy-ben található verziónál újabbat viszont elég problémás telepíteni, nem is találtam olyan tárolót amivel sikerült, lefordítani még problémásabb, így inkább a sid változatból debian.org-ról összevadásztam függőségekkel együtt egy működő Audacious 3.3.3-2 változatot.
Itt letölthető, kicsomagolás (tar -xvzf audacious.tar.gz) után az alapértelmezett GDebi csomagtelepítővel telepíthetőek a .deb csomagok.
Hamarosan írni is fogok az új Crunchbang kiadáshoz módosított beállításaimról (Conky, Tint2, Openbox, stb).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése